מתאריך 2019-08-04 00:00:00
במהלך השנים התחלתי להיכנס לעניין ברצינות והבנתי, כי בתחום שלי יש מאות מתחרים והשוק רווי. על אף מאמציי הרבים בשיווק במהלך 10 השנים האחרונות, גיליתי כי אין ממש נאמנות לקוח וכל הזמן צריך להזכיר ללקוחות שאני נמצאת וכמובן, לדאוג למצוא כל הזמן לקוחות חדשים. ביליתי זמן רב בחשיבה - איך אני מוצאת את הנוסחה הנכונה להיות הכי טובה מכולם?!?
התקשרתי למתחרים, קיבלתי הצעות מחיר, חקרתי את השוק ומלבד ששמרתי במשך כל השנים הללו על מחיר אחיד וזול מכולם, על איכות, אמינות ושירות, פתיחת סניפים וכד` לפתע הבנתי - ייחודיות... אני אעשה משהו שאף מתחרה שלי לא עושה וגם אם ירצו לעשות - זה מאוד קשה ולא תמיד כלכלי... מצאתי שני דברים בסיסיים: שירות 24 שעות (מענה באינטרנט ובטל`) - מה שהגדיל את קהל לקוחות הסטודנטים (הסובלים מחוסר זמן) ואת קהל הלקוחות הבינ"ל; לקיחת והחזרת החומר מהלקוח - בחינם.
שני הדברים הללו גרמו לי לשרוד - אני מספקת שירות מעולה, העונה לצרכי הלקוחות ומייחד אותי.
מסקנותיי והמלצותיי לכל עסק (קיים ו/או מתחיל)- לבדל את עצמו בייחודיות מסוימת, שלא קיימת באף חברה מתחרה - זהו הסוד...
בהצלחה!!!
חזור למאמרים
רקמה על חולצות לפי הזמנה לכל תחומי המשק, למיתוג, למדים, לעסקים, לקבוצות ולפרטיים
ברשימה זו ארד קצת לשורשי ביטוי ההשוואה הנפוץ "משהו טוב יותר מאשר משהו אחר".
פאצ`ים משמשים היום לזיהוי קבוצות ספורט, למיתוג מסחרי וזיהוי יחידות צבאיות. רקמה 123 מתמחה ברקמה דיג...
רקמה על מגבת ורקמה על חלוק יכולים להפוך כל מגבת או חלוק למתנה אישית מדהימה או למוצר המשמש למיתוג כגו...
על ההבדל בין לאמור ובין להגיד, על התפתחותה של `ש...` מ`כי...` התנכית, ועל העדפת הדיבור הישיר בטקסט ה...