face 2023-10-02 00:00:00
בעת בה אנו בוחרים להציג את המוצר שלנו לראשונה בפני קהל היעד ומעוניינים להכניס סדרת מוצרים חדשה לשוק מלא תחרות המתלווה בשורה רחבה של מוצרים בעלי אותו עקרון, הרי שעומדת בפנינו משימה מורכבת במיוחד, וכאן נכנסת הפקת סרטוני מוצר לתמונה.
למעשה, מדובר על הכלי האולטימטיבי שיסייע לנו להבדיל את המוצר שלנו על פני שאר המוצרים של המתחרים בענף.
כמו כן, חשוב לציין כי הפקת סרט מוצר תדגיש בצורה ישירה את יתרונות המוצר אותו אתם מעוניינים להכניס אל השוק, ביחס לשאר המוצרים הקיימים, במטרה לקדם את רצון הרכישה בקרב קהל היעד ומכך, עליכם לזכור כי אתם נמצאים בתחרות מתמדת אשר תדרוש מכם לא פעם תעוזה, יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא, ביצוע סקרים, פילוחי שוק ועוד שורה רחבה של פעולות שכל תפקידן הינו להבטיח כי אתם נשארים רלוונטיים בתחומכם.
על כן, מיותר לציין כי המטרה הראשונית שעליכם להציב בפניכם בתור בעלי עסקים, תהיה כי המסר והערכים העסקיים שלכם עוברים דרך סרטוניי המוצר, כך שישפיעו ישירות על תהליך המרת הלקוחות, במטרה לגייס כמה שיותר לקוחות חדשים יחד עם חלוף הזמן.
על מנת לוודא כי אתם מבצעים הפקת סרטוני מוצר על הצד הטוב ביותר, מומלץ לקחת בחשבון מספר נקודות חשובות:
יחד עם זאת, עליכם לוודא כי אתם מבינים לעומק מהם ערכי המותג שלכם וכי הם אכן עוברים בצורה ברור וחדה בסדרת סרטוני המוצר שלכם.
במילים אחרות - פילוח מדויק של הלקוחות האידיאליים היא פעולה שתסייע לכם בבחירת הטון והגישה הטובה ביותר להפקת הסרטונים, במטרה להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהם.
על כן, במטרה לזהות בצורה יעילה את קהל היעד שלכם, עומדת בפניכם האפשרות להתייעץ עם אנשי המכירות, לשוחח ישירות עם הלקוחות, לעקוב אחר שיחות ודיונים על אותם מוצרים באינטרנט, לבדוק מה קורה אצל המתחרים וכיוצא בכך.
חזור למאמרים
סרט תדמית הוא אחד הכלים האפקטיביים ביותר לשיווק העסק שלכם. למה? משפט מאד ידוע אומר כי תמונה אחת ש...
המפקח על הביטוח בישראל הוא למעשה זרוע ביצועית של משרד האוצר, אשר נועדה לקבוע תקנות ולפקח על התנהלות ...
סובלים מהתקרחות פתאומית בפנים ובמקומות שונים בגוף? סביר להניח שמדובר באלופציה אראטה!
חברת סופר ספא החברה המובילה בישראל ליצור ושיווק מערכות ספא , ובריכות שחיה כנגד הזרם, אמבטיות עיסוי ,...