face 2012-12-31 00:00:00
לכל חברה עסק או עצמאי יש היום אתר. בדומה לדפי זהב, שם 90% מן המודעות כוללות את שם החברה ורשימת עיסוקים/ מוצרים, כך גם בעמודי הבית של אתרים: כשליש עליון שם החברה, שני שליש תחתונים עם תאור החברה או מוצריה.
עיצרו לרגע וחישבו על מטרת האתר. אל תבנו ואל תשדרגו לפני שקבעתם מטרות אלו.
האם המטרה היא תדמית? קטלוג? ליצור פניות של לקוחות פוטנציאלים? למכור? ....
בתפיסה שלי האתר משמש כעזר שיווקי לכל דבר. ולכן אני רואה באתר כלי למשיכת לקוחות.
אם נכנסים לאתר לדוגמה 300 גולשים ביום, ורק בודדים יוצרים קשר דרך האתר או בטלפון. האם זה טוב? משרת את המטרה ?
להלן מספר כללים שיעזרו לכם להגדיל את שעור הפונים מתוך הגולשים (יחס המרה)
1. דאגו שעמוד הבית יעלה מהר.
2. שלבו בחלקו העליון של עמוד הבית כותרות. לא שם החברה, ולא עליכם. התמקדו בלקוח.
3. שלבו תמונות התומכות בטקסטים.
4. בידקו עם לקוחות שלכם אם האתר היה גורם להם ליצור קשר.
5. אפשרו גלישה קלה, ואפשרות ליצירת קשר מכל עמוד ועמוד.
6. בדף צור קשר הוסיפו מספר טלפון. תנו לגולש את האפשרות לשיחה מיידית.
7. אל תדבקו לנורמה של פונט אריאל קטן.
8. תדרכו את בונה האתר שאתם רוצים אתר מושך לקוחות ולא אתר יפה.
נסו את השינויים, ודאי אם האתר שלכם דינמי ויש לכם אפשרות לערוך את השינויים בעצמכם. עיקבו אחר התוצאות. מקווה שתופתעו לטובה.
דני קרני יועץ שווק &ndash למען הכפלת הכנסתכם
חזור למאמרים
תיקון ארונות מטבח בנגריית אהרון כהן המתמחה בתיקון מטבחים, מספק לכם תיקון מוקפד באיכות ודיוק ללא פשרו...
פקאגינג פרודקטס מתמחים בייבוא ייצור ושיווק קרטונים בסיטונאות, אנו מייבאים קרטונים, מייצרים קרטונים ו...
בונסאי כסוניה, עץ האהבה, צמח עם גזע פסולי מיוחד. עם השנים הגזע מקבל קליפה מחורצת יפה שנותנת לעץ מראה...
לוקחים את האוטו שלכם לטיפול כל כמה קילומטרים? ואת השיניים שלכם לרופא השיניים? ברור, לא? יש דברי...
שרינק הוא עוד מוצר שניתן להזמין ולרכוש בחברת Packaging-Products. החברה מתמחה ביבוא, ייצור ושיווק של ...
לציבור הישראלי הכרות רבת שנים ומרובת גוונים עם בידוד: להגנה ולאשלית הגנה, בתרבות, ולשימושים מעשיים כ...
אלומיניום הוא מתכת קלה ועמידה מאד, המהווה חלק בלתי נפרד מתהליכי ייצור ובנייה ומהווה אחד מחומרי הבניי...