face 2012-10-28 00:00:00
החלטתם שהבית זקוק לשינוי ורענון, וכעת אתם עומדים בפני הדילמה איזה שיפוץ לעשות? האם לשבור קירות? ואיך בכלל נגשים לזה? לא מעט אנשים דוחים את השיפוץ מעצם המחשבה על אנשי המקצוע השונים שנכנסים לבית והבלגאן שנובע מזה, התיאום בן כולם והספק הגדול לגבי התוצאות.
אז הורידו את הספק מליבכם, את תהליך השיפוץ ניתן לעשות אחרת בתהליך מובנה ומאורגן ולהגיע לתוצרים נפלאים.
איך מתחילים?
תחילה נגדיר את היקף השיפוץ.
השלב הראשון מבחינתכם הינו להגדיר את מטרות השיפוץ, הקיפו והתקציב המיועד לכך.
לאחר מכן נעבור לביצוע&hellip&hellip&hellip
שלבי הביצוע:
1. מפגש עם מעצבת פנים
תהליך העבודה מתחיל במפגש בבית הלקוח בפגישה זו מבררים מהם הצרכים, השינויים הנדרשים, סדרי העדיפויות לאזורים השונים, סגנון ואווירה, התקציב הקיים, ובהתאמה נבנית תוכנית השיפוץ.
2. תכנון
בשלב זה אני מזינה את נתוני הבית במחשב ומתחילה לעבוד על מספר אופציות לתכנון החלל, כשלנגד עיניי עומדת הפרוגראמה של הלקוח מול הצורך בלמקסם את הפוטנציאל של החלל. תמיד אתן מספר אופציות (-סקיצות) לתכנון החלל עד שתבחר הסקיצה הסופית.
3. הדמיה
לפני הכנת תוכנית העבודה אני מכינה שרטוטי תלת מימד (-מודל ממוחשב) להמחשה. מטרתם לתת ללקוח תמונה מלאה של התוכנית ולמנוע אי הבנה במקרה של קושי בקריאת תוכניות דו מימד, בדרך זו הלקוח מבין איך יראה החלל עם תום תהליך העיצוב. לאחר אישור ההדמיה אני עוברת לשלב תוכנית העבודה.
4. תוכנית העבודה
בשלב זה אני מתרגמת את תוכנית הביצוע לתוכניות עבודה מפורטות לאנשי המקצוע. התוכניות רבות ומגוונות וכוללות פרטי נגרות, נישות גבס, הנמכות תקרה, ריצוף, צבע, נקודות חשמל, פריסות לקירות חדרי הרחצה וכו`. כל אחת מהתוכניות הללו עוברות את אישור הלקוח על מנת לוודא שאנו נצמדים לפרוגראמה ולחזון. תוכניות העבודה שיוצאות מהסטודיו הן ברמה מקצועית גבוהה והן כלי עבודה חיוני לאנשי המקצוע.
5. בחירת חומרי הגמר |
שלב זה מתרחש במקביל לשלב הכנת תוכניות העבודה. בהתאם לקונספט העיצובי שנבחר אני מציעה ללקוח מגוון חומרים , חלקן בבית הלקוח ע"י דוגמאות שאני מביאה איתי- פורמייקות, מניפות צבעים, שיש וכו`, או בימי סיור מוגדרים בהם אני מייעצת ללקוח בבחירת רהיטים, טקסטיל, גופי תאורה, חיפויי קיר, ריצוף, כלים סניטריים וכו`. 6. פיקוח |
פיקוח עבור ביצוע תוכניות העבודה. בשלב זה אני נפגשת עם אנשי המקצוע בשטח, מתדרכת אותם ומתאמת איתם ציפיות. מבצעת ביקורים באתר ונמצאת עם אנשי במקצוע בקשר רציף, אם עולות בעיות או דילמות בשטח אני זמינה עבורם ועבור הלקוחות. 7. סיום הפרויקט הסיפוק הגדול ביותר עבורי הוא לראות לקוח מרוצה מהתהליך ומהתוצרים הסופיים. לסיכום מילת המפתח בשיפוץ הוא תכנון טוב. אם עוברים על כל האלמנטים ומתכננים לפרטים, ממזערים את גורם ההפתעה ואת הדברים הבלתי צפויים שבשיפוץ. ליעד רוזנברג, מעצבת פנים www. liadrozenberg.co.il |
חזור למאמרים
שרינק הוא עוד מוצר שניתן להזמין ולרכוש בחברת Packaging-Products. החברה מתמחה ביבוא, ייצור ושיווק של ...
אלומיניום הוא מתכת קלה ועמידה מאד, המהווה חלק בלתי נפרד מתהליכי ייצור ובנייה ומהווה אחד מחומרי הבניי...
חשוב להדגיש כי יש כמה אפשרויות לענות על השאלה האם כדאי לנו לעבור לאופניים במקום הרכב המיותר שחונה וא...
בגדי עבודה בעלי תפקיד חשוב לתדמית העסק, שיפור חווית הלקוח ושמירה על בטיחותם של עובדיכם.
בונסאי כסוניה, עץ האהבה, צמח עם גזע פסולי מיוחד. עם השנים הגזע מקבל קליפה מחורצת יפה שנותנת לעץ מראה...
תרגום משפטי נועד לאפשר קשרי מסחר בין חברות ממדינות שונות.
לוקחים את האוטו שלכם לטיפול כל כמה קילומטרים? ואת השיניים שלכם לרופא השיניים? ברור, לא? יש דברי...