menu תפריט קטגוריות

שיווק מסעדות בזמנים קשים

לחץ לפרטי כותב המאמר

האם המיתון מאחורינו?נראה שענף המסעדות מראה התאוששות קלה אך חשוב לתכנן כמו בתקופה קשה


המיתון המאיים לכרסם בהכנסותיהן של מסעדות , ברים ובתי קפה מצריך היערכות וחשיבה מחודשת בכל תחומי הפעילות של העסק.
בפן השיווקי חייבים להיות ממוקדים ויצירתיים על מנת להמשיך ולהביא תנופה בביקושים לבית העסק.
 
מטרת המאמר אינה להציג בפניכם שיטות חדשניות לשיווק או עקרונות לגיבוש אסטרטגיה שיווקית , אלא בפשטות להביא מספר טיפים מנסיוננו בכל הקשור לשיווק ומכירות המסעדה בעת משבר.
 

הבדילו בין שיווק למכירות

פעילות השיווק מוגדרת כפעילות ניהולית ואנושית . 

השיווק הוא תהליך שנועד להשיג את רווחת הלקוח בתנאי רווחיות לעסק.
 
מעבר לפעילות המכירה הישירה במסעדה קיימים סוגי פעילות הבאים לידי ביטוי דרך פרסום, יחסי ציבור וקידום מכירות,אשר באופן עקיף מקדמים את הרכישה על ידי הלקוחות.
 
בית עסק מגדיר לעצמו תקציב שיווק ומהם הערוצים השיווקיים אותם בחר במסגרת התקציב(פרסום , יחסי ציבור , תדמית וכו.)
 
מכירות הינן שלב "המשא ומתן" בין איש השרות במסעדה (מלצר , ברמן) כדי לשכנע את הלקוח לצרוך את המוצר.

עודדו שיווק פנימי

האם בדקתם פעם כמה לקוחות פוטנציאליים יכולים להביא העובדים שלכם? מדובר כאן במאגר לקוחות נכבד מאד.
עודדו את הצוות להזרים פרטים אודות חברים , קרובי משפחה שיוכלו להפוך ללקוחות המסעדה , תגמלו עובד שאכן גרם למכרים שלו להגיע למסעדה או הקנו הטבה מיוחדת ללקוח שהגיע באמצעות עובד שלכם.

השתמשו ברשתות חברתיות באינטרנט

העתיד הוא באינטרנט וברור לחלוטין כי שוק המסעדות התמקצע בפרסום באינטרנט. פרסום אינטרנטי קנוי ואתר ב rest הם אלמנטריים , אך חוץ מהם נצלו את ה FACE BOOK  ואת הרשתות החברתיות על מנת להופיע בהן , לייצר חדשות ומאמרים ולהגדיל בעקביות את כמות החברים של בית העסק . זה כלי זול מאד (ניתן לאמר כי עלותו אפסית ) ושימוש עקבי בו מביא תוצאות.

שימרו על מחיר הבסיס

לפני שאתם מעניקים הנחה גורפת , מתמחרים מנה חדשה במחיר נמוך או יוצאים בעסקית על כל מה שזז חישבו פעמיים.
 
אני טוען שלרוב כדאי להוסיף ערך מאשר לגעת במחיר. הרבו לצ`פר במנות אחרונות , בקפה או בצ`ייסר על חשבון הבית.
 
ההטבה אותה נתתם ניתנת למדידה , אתם יודעים בדיוק כמה עלתה לכם והכי חשוב היא אינה פוגעת במחיר הממוצע לסועד.

ריתמו ספקים למאמץ

זה הזמן לתעל כח קנייה לא רק על מנת לשפר מחירים או תנאי אשראי. הגדלת המכירות היא אינטרס משותף של בעל העסק ושל החברות המספקות לו מוצרי מזון ומשקאות.
 
בקשו מהספקים יותר פעולות ומבצעי קידום מכירות מול צוות השרות, דירשו מחברות היין והאלכוהול לצ`פר איש צוות מצטיין (סיור ביקב או תשורה בדמות בקבוק איכותי יעשו את שלהם) העלות כאן היא במונחים זניחים לחברות אך התרומה שלהם לעידוד המכירות אדירה.

חזור למאמרים

עודכנו לאחרונה

כרטיסי עסק חדשים

דבר העורך:

פרוסייטס שמה לעצמה מטרה להקים ברשת האינטרנט פורטל עסקים המספק כרטיסי עסק חינם ומקדמם ברשת האינטרנט ברמה גבוה, כך שאנשים ימצאו את כרטיסי העסק בחיפוש במנועי חיפוש, על מנת שכרטיסי העסק ייקודמו ברשת האינטרנט פרוסייטס משתמשת ביידע הרחב שקיים ברשותה ומכוונת בעיקר לקידום במנוע החיפוש גוגל שמהווה למעלה מ 95% החיפושים בישראל, בפתיחת כרטיס עסק אתה הלקוח מתבקש למלא את כל הפרטים והאפשרויות הקיימות בכרטיס העסק, ולעדכן את כרטיס העסק כל כמה ימים ( או שבועות) , בעזרת הידע שלנו בקידום ועדכון הכרטיס באופן שוטף הן באופציות הקיימות והן באופציות שמתעדכנות מפעם לפעם כרטיס העסק ישגשג, ובעזרתו גם העסק שלך, ביחד נדאג שאתה תרוויח. כרטיס העסק בפרוסייטס הינו כרטיס עסק דינמי וחינמי , כרטיס העסק קל לפתיחה , התחל בפתיחת כרטיס עסק על ידי לחיצה על הכפתור " כרטיס עסק חינם " בראש הדף, בשלב הראשון תתבקש למלא פרטים כללים אודות העסק לאחר שלב זה יהיה בידך שם משתמש וסיסמה לעדכון כרטיס העסק, כאשר תיכנס לעדכן את כרטיס העסק תבחין כי ישנם אפשרויות נוספות כגון: הוספת תמונות וידאו, מוצרים ושירותים וכו', כל קושי או שאלה שמתעוררת בזמן פתיחת כרטיס העסק פרוסייטס מזמינה אותך ליצור קשר עם הנהלת האתר ואלה ישמחו להעניק לך את מלוא תשומת הלב, פרוסייטס מאחלת ללקוחותיה עסקים פוריים.

למה לי לפתוח כרטיסי עסק ? ולמה בפורטל העסקים פרוסייטס

בפרוסייטס הבחינו כי לעסקים רבים יש קושיי באחזקת אתר וקושיי רב יותר לקדמו ברשת האינטרנט על כן פרוסייטס הקיימה אינדקס עסקים אשר בתכליתו הוקם לקדם עסקים, על מנת שלך יהיה קל פרוסייטס תשלח לך מייל אחת לכמה שבועות אשר תתבקש לבצע עדכון או הוספת אינפורמציה כזאת או אחרת, ברשת האינטרנט קיימת סטיגמה לאתרים שמספקים שרות פתיחת כרטיס עסק חינם, "פתח ושכח" פרוסייטס מבקשת באופן מפורש מהלקוחות לדאוג לעדכן את כרטיס העסק אחת לכמה ימים ( או שבועות ספורים ) על מנת שהקידום בכרטיס העסק יהיה מקסימאלי, כמו כן פרוסייטס תשמח לעזור בהקמת כרטיס העסק אם בכתיבת החומר ואם בהכנסת תמונות, ואף בבחירת מילות מפתח/תיאור העסק, אנו מלאי תקווה כי הצלחנו להעביר את מטרת האתר בצורה טובה, והבחנת שלא מדובר בעוד כרטיס עסק.

*פורטל עסקים/אינדקס עסקים פרוסייטס ראשית למחוק כרטיסי עסק על פי דעתה ורצונה בלבד וללא כל התחשבות בשום גורם בכל זמן ובכל עת.
תודה פורטל עסקים פרוסייטס.
קידום עסקים בפורטל העסקים על ידי כרטיס עסק

Copyright © 2007-2019 prosites.co.il . All rights reserved.
  -  
  -