face 2012-12-31 00:00:00
לכל חברה עסק או עצמאי יש היום אתר. בדומה לדפי זהב, שם 90% מן המודעות כוללות את שם החברה ורשימת עיסוקים/ מוצרים, כך גם בעמודי הבית של אתרים: כשליש עליון שם החברה, שני שליש תחתונים עם תאור החברה או מוצריה.
עיצרו לרגע וחישבו על מטרת האתר. אל תבנו ואל תשדרגו לפני שקבעתם מטרות אלו.
האם המטרה היא תדמית? קטלוג? ליצור פניות של לקוחות פוטנציאלים? למכור? ....
בתפיסה שלי האתר משמש כעזר שיווקי לכל דבר. ולכן אני רואה באתר כלי למשיכת לקוחות.
אם נכנסים לאתר לדוגמה 300 גולשים ביום, ורק בודדים יוצרים קשר דרך האתר או בטלפון. האם זה טוב? משרת את המטרה ?
להלן מספר כללים שיעזרו לכם להגדיל את שעור הפונים מתוך הגולשים (יחס המרה)
1. דאגו שעמוד הבית יעלה מהר.
2. שלבו בחלקו העליון של עמוד הבית כותרות. לא שם החברה, ולא עליכם. התמקדו בלקוח.
3. שלבו תמונות התומכות בטקסטים.
4. בידקו עם לקוחות שלכם אם האתר היה גורם להם ליצור קשר.
5. אפשרו גלישה קלה, ואפשרות ליצירת קשר מכל עמוד ועמוד.
6. בדף צור קשר הוסיפו מספר טלפון. תנו לגולש את האפשרות לשיחה מיידית.
7. אל תדבקו לנורמה של פונט אריאל קטן.
8. תדרכו את בונה האתר שאתם רוצים אתר מושך לקוחות ולא אתר יפה.
נסו את השינויים, ודאי אם האתר שלכם דינמי ויש לכם אפשרות לערוך את השינויים בעצמכם. עיקבו אחר התוצאות. מקווה שתופתעו לטובה.
דני קרני יועץ שווק &ndash למען הכפלת הכנסתכם
חזור למאמרים
אורתם הוא משרד אדריכלים המוביל בתחום ייעוץ אדריכלי למושבים וקיבוצים. המשרד ממוקם בליבו של הדרום המתפ...
חשוב להדגיש כי יש כמה אפשרויות לענות על השאלה האם כדאי לנו לעבור לאופניים במקום הרכב המיותר שחונה וא...
מינוי תומך החלטות לפי תיקון 18 ייפוי כוח מתמשך על ידי עורכי דין המעניקה את כל השירותים הנוטריונים וב...
פקאגינג פרודקטס מתמחים בייבוא ייצור ושיווק קרטונים בסיטונאות, אנו מייבאים קרטונים, מייצרים קרטונים ו...
כמה עולה מטבח אצל נגר פרטי, שאלה שכל מי שמתכוון לרכוש מטבח, חייב לשאול את עצמו. אז לפני שאתם סוגרים ...
תרגום משפטי נועד לאפשר קשרי מסחר בין חברות ממדינות שונות.
בגדי עבודה בעלי תפקיד חשוב לתדמית העסק, שיפור חווית הלקוח ושמירה על בטיחותם של עובדיכם.