menu

צאטבוט AI לאתרי WordPress

סדנת מכירות 18.3 יום שלם

ומה עושים לכם המשפטים האלו? אני רוצה לחשוב על זה.... נחזור אליך.... נודיע לך... זה יקר לי... אני עושה סיבוב וחוזר... אבל אני צריך להתייעץ עם אשתי...

face 2012-12-31 00:00:00



עסקה סגורה, מינימום הנחה, לקוח לכל החיים ו.. הנאה מתהליך המכירה.
אלו התוצאות הרצויות של כל בעל עסק משיחת מכירה 


ומה עושים לכם המשפטים האלו? 
אני רוצה לחשוב על זה....  
נחזור אליך.... נודיע לך... זה יקר לי... 
אני עושה סיבוב וחוזר... 
אבל אני צריך להתייעץ עם אשתי...

מה אתם עושים כדי שמשפטים אלו לא יכשילו את המכירה?
מה ואיך אתם אומרים כדי לסגור עסקה?
מיומנות מכירה היא היכולת לנהל את שיחת המכירה ובכל מצב נתון להיות צעד אחד
לפני הלקוח. להבין את תגובותיו, לדעת להקשיב, להבין את הפסיכולוגיה ולדעת מה לאמר ואיך לאמר כדי לסיים עם מכירה,
כמה שפחות הנחה, ולקוח לחיים.  
כשאתם קונים משהו, אתם הרי יודעים מיד אם אתם "מתחברים" לאיש המכירות או בעל העסק או שהוא פשוט מעורר בכם דחיה.
איך תהיו זה ש"מתחבר"? זה שרוכש את אמונו של הלקוח?
בסדנה של יום אחד, תקבלו כלים מעשיים לשיפור המיומנות האישית בשיחת המכירה.


למי מיועדת הסדנה   

בעלי עסק בכל תחום עסקי שהוא. כל בעל עסק צריך למכור !)
אנשי מכירות פנים אל פנים, מכירות קמעונאיות (מוכרנים בחנות) ומוכרנים טלפונים. 

מה תדעו לעשות לאחר הסדנה
קודם כל, תרגישו בנוח בשיחת המכירה. תהנו ממנה. תדעו לנתב את השיחה ולסיים אותה במרבית המקרים עם עסקה במחיר
טוב עבורכם.

תדעו לנהל את עצמכם בצורה יעילה ואפקטיבית יותר כאנשי מכירות.
 

נושאי הלימוד

  • איך בונים תהליך מכירה?

  • איך פונים טלפונית לקביעת פגישות?

  • איך מנהלים את שיחת המכירה?

  • מה עושים כדי להמנע ממתן הנחות, או כדי לצמצם את שעור ההנחה?

  • איך בונים את כדאיות הלקוח?

  • איך מבינים את צרכי הלקוח?

  • איך עוקפים את מכשולי ההתנגדויות?

  • הבנה ושימוש בשפת גוף

  • עקרונות ה NLP

  • עקרונות בניהול עצמי &ndash קביעת יעדים, לוחות זמנים ועבודה, ניהול יעיל של זמן.

מאפיינים

עד 15 איש בלבד.

כל משתתף עובד עם חוברת עבודה וכל החומר התאורטי המוצג בכתה.

תרגול, תרגול, תרגול: תהיו מוכרים, תהיו קונים, תהיו המעריכים
מרצה

דני קרני. יועץ שיווק, מומחה למכירות ותהליכי מכירה. נסיון של מכירות מגיל צעיר במכירה מדלת לדלת ובהמשך מכירה ממזכירה למזכירה בעסקים. הבסיס השיווקי של דני מעניק לו יכולת להבנה מעמיקה של פסיכולוגיית הלקוח בתהליך הקניה.
 

שעות ומקום

יום ראשון 18.3.12  09:00 עד 17:00, מרכז "מנורה" יהוד 

 

להרשמה לחצו כאן ומלאו פרטים ונחזור אליכם   

חזור למאמרים

תומך החלטות

מינוי תומך החלטות לפי תיקון 18 ייפוי כוח מתמשך על ידי עורכי דין המעניקה את כל השירותים הנוטריונים וב...

אופניים במקום הרכב המיותר

חשוב להדגיש כי יש כמה אפשרויות לענות על השאלה האם כדאי לנו לעבור לאופניים במקום הרכב המיותר שחונה וא...

ייעוץ אדריכלי למושבים וקיבוצים

אורתם הוא משרד אדריכלים המוביל בתחום ייעוץ אדריכלי למושבים וקיבוצים. המשרד ממוקם בליבו של הדרום המתפ...

כמה עולה מטבח אצל נגר

כמה עולה מטבח אצל נגר פרטי, שאלה שכל מי שמתכוון לרכוש מטבח, חייב לשאול את עצמו. אז לפני שאתם סוגרים ...

בידוד אקוסטי

לציבור הישראלי הכרות רבת שנים ומרובת גוונים עם בידוד: להגנה ולאשלית הגנה, בתרבות, ולשימושים מעשיים כ...

תיקון ארונות מטבח

תיקון ארונות מטבח בנגריית אהרון כהן המתמחה בתיקון מטבחים, מספק לכם תיקון מוקפד באיכות ודיוק ללא פשרו...

קרטונים כל הסוגים כל המינים - למכירה בסיטונאות

פקאגינג פרודקטס מתמחים בייבוא ייצור ושיווק קרטונים בסיטונאות, אנו מייבאים קרטונים, מייצרים קרטונים ו...

תרגום משפטי - כפל משמעות מילים בתרגום משפטי

תרגום משפטי נועד לאפשר קשרי מסחר בין חברות ממדינות שונות.




מאמרים אחרונים more




כרטיסי עסק חדשים more




קטגוריות פופולאריות more




עודכנו לאחרונה more




המלצות אחרונות more




עסקים מפרסמים מודעות דרושים בפרוסייטס more




עוד בפרוסייטס more