menu

אפסייט ORM

ניהול מוניטין חכם ברשת

אינטרנט

טלפון: 054-2950091שלח הודעת וואטסאפ לעסק

לוגו אפסייט ORM

פרטי יצירת קשר:

איש קשר: אפסייט ORM
כתובת העסק: קהילת ניו יורק 19 תל אביב
טלפון: 054-2950091
אימייל העסק: [email protected]
תחומי עיסוק: ניהול מוניטין, קידום אתרים הפוך, אינטרנט, יחסי ציבור, איזכורים שליליים



שיתוף כרטיס עסק:



על העסק:

מומחים בדחיקת תוצאות שליליות, וותק וניסיון של 10 שנים בניהול המוניטין ברשת. באפסייט צוות מקצועי ומיומן שייבנה ויקדם עבורכם תוצאות חיוביות בגוגל על שם המותג שלכם ובכך יסיר את התוצאה השלילית בזמן הקצר ביותר.

אם אתה רוצה לגרום לדפי אינטרנט שליליים להופיע נמוך יותר בחיפוש, תצטרך ליצור תוכן רלוונטי ובכך לדחוף את התכנים השליליים למטה. כמו כן, אספקט נוסף של ניהול מוניטין כפי שמומלץ גם ע``י Google הוא להגיב לביקורות שליליות על העסק שלך.

הכלל הזה בד``כ מיושם היטב ברשתות חברתיות אך כדאי להגיב לכל פרסום שלילי, בין אם ע``י בקשה ממנהל האתר שיוסיף את התגובה שלכם ממש באותו העמוד בו קיים איזכור שלילי, ובין אם ע``י פרסום ``מכתב תגובה`` באתר אחר.

פרופילים ברשתות חברתיות הם כלים רבי עוצמה למטרת ניהול מוניטין, שכן תוצאות מאתרים גדולים כמו פייסבוק וטוויטר לעיתים קרובות מקבלים יותר כוח ומשקל מבחינת SEO מאשר פוסט תועה בבלוג אלמוני.

טיפים לניהול מוניטין באופן עצמי:

1. רישמו דומיין משלכם המכיל את השם שלכם או את שם העסק/מוצר. כאשר מונח החיפוש (במקרה זה, השם שלך) מופיע בדומיין של האתר שלכם, גוגל מבין יותר בקלות על מה האתר מדבר. הדומיין הזה יכול לשמש ככתובת לאתר הראשי שלכם, או לאתר משני שנוצר למטרות שימור ושיפור מוניטין.

2. כיתבו על עצמכם בציון שמכם או שם העסק (מה שרלוונטי). זיכרו כי המטרה ביצירת תוצאות חיוביות היא להגיד לגוגל שהתוכן למעשה עוסק בכם/בעסק שלכם ולכן יש לכלול חזרות רבות של ביטויים אלו. פשוט השתמשו הרבה בשם שלכם/של העסק שלכם לאורך המלל ובכותרות.

3. קשרו לתוכן שלכם. גוגל רואה בכל קישור לאתר שלך הצבעה עבור האתר. חשוב שכל הנכסים הדיגיטליים החיוביים שלכם יקבלו קישורים מאתרים חיצוניים. איכות יותר חשובה מכמות. תמיד יש להעדיף קישורי מאתר גדול ופופולרי על פני קישור מבלוג קטן ואלמוני.

באפסייט השתכללנו ופיתחנו לאורך השנים שיטות מנצחות תוך כדי עבודה יומיומית על פרוייקטים רבים של ניהול מוניטין באינטרנט (ORM). פרוייקטים אלו מצריכים מאיתנו לקחת על עצמנו מגוון רחב של משימות כשהמטרה יכולה להיות החל מלעזור לאנשים לנקות את תוצאות החיפוש בגוגל כשמחפשים את שמם ועד לעבודה עם חברות ותאגידים מעוניינים לזהות ולתקן בעיות מוניטין.

פנו אלינו עוד היום ואנו בטוחים כי נוכל לשדרג גם את הנוכחות האינטרנטית שלכם בצורה שתשפיע באופן ממשי על חייכם במידה ומדובר על ניהול מוניטין אישי, או על העסק שלכם, במידה ומדובר בניהול מוניטין לעסקים.



תחומים דומים:
עסקים נוספים בקטגורית ניהול מוניטין :

חברת ניהול מוניטין מטפלת בתדמית אינטרנטית לחברות, עסקים ואנשי ציבור. אנו מתמחים ...



סוכנות לשיווק דיגיטלי המספקת לעסקים קטנים וגדולים , מקצועות חופשיים עורכי דין רו...



נתניה פולג-גיבורי ישראל 22 מיקום בגוגל מפות

קורנגה

התמחות של 18 שנים בקידום אורגני והקמת אתרים בטכנולוגיות מתקדמות, מותאמים למובייל...



פרוסייטס, בונים אתרים משנת 2009. מתמחים בבניית אתרי Wordpress. קידום אורגני בג...




מאמרים נוספים בקטגוריה ניהול מוניטין




קישורים מומלצים link




מאמרים אחרונים more




כרטיסי עסק חדשים more




עודכנו לאחרונה more




המלצות אחרונות more




עסקים מפרסמים מודעות דרושים בפרוסייטס more




קטגוריות פופולאריות more




עוד בפרוסייטס more